Στο project μας για τον Παπαδιαμάντη, έμειναν κάποιες εικόνες που δε θέλαμε να τις "πετάξουμε", για να συνεχίσουμε ακόμη "τη μεταλαβιά του παπαδιαμαντικού λόγου".
Η Ματίνα ευθύνεται για τη μουσική (από την ταινία Pride and Prejudice) και η Μόρφω για τις εικόνες.
"Πού εντοπίζει το πρόβλημα επαφής του παπαδιαμαντικού λόγου με το νεαρό κοινό; «Στον τρόπο διδασκαλίας της λογοτεχνίας στην εκπαίδευση. Διδάσκουμε στους μαθητές αποσπάσματα κειμένων και δεν έχουν συνηθίσει να διαβάζουν και να απολαμβάνουν ολόκληρα έργα» και, συνεπώς, η γνωριμία τους με μεγάλους συγγραφείς είναι αποσπασματική και ελλιπής. Το «Όνειρο στο Κύμα» είναι, όμως, ένα από τα διηγήματα του Σκιαθίτη, που διδάσκεται ολόκληρο στη Λογοτεχνία Κατεύθυνσης. Τι θα ήταν μια καλή λύση; Αν το πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας – με σκοπό την ανάγνωση ολόκληρων λογοτεχνικών έργων κατά τη διάρκεια της χρονιάς – λειτουργήσει και επεκταθεί σε γυμνάσια και λύκεια: «Οι μαθητές πρέπει να εξοικειωθούν με ένα ολόκληρο έργο, όπως γίνεται στη λογοτεχνική εκπαίδευση στο εξωτερικό», έτσι θα μυηθούν στη γραφή ενός συγγραφέα και θα τον αγαπήσουν". Βήμα
Η Ματίνα ευθύνεται για τη μουσική (από την ταινία Pride and Prejudice) και η Μόρφω για τις εικόνες.
"Πού εντοπίζει το πρόβλημα επαφής του παπαδιαμαντικού λόγου με το νεαρό κοινό; «Στον τρόπο διδασκαλίας της λογοτεχνίας στην εκπαίδευση. Διδάσκουμε στους μαθητές αποσπάσματα κειμένων και δεν έχουν συνηθίσει να διαβάζουν και να απολαμβάνουν ολόκληρα έργα» και, συνεπώς, η γνωριμία τους με μεγάλους συγγραφείς είναι αποσπασματική και ελλιπής. Το «Όνειρο στο Κύμα» είναι, όμως, ένα από τα διηγήματα του Σκιαθίτη, που διδάσκεται ολόκληρο στη Λογοτεχνία Κατεύθυνσης. Τι θα ήταν μια καλή λύση; Αν το πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας – με σκοπό την ανάγνωση ολόκληρων λογοτεχνικών έργων κατά τη διάρκεια της χρονιάς – λειτουργήσει και επεκταθεί σε γυμνάσια και λύκεια: «Οι μαθητές πρέπει να εξοικειωθούν με ένα ολόκληρο έργο, όπως γίνεται στη λογοτεχνική εκπαίδευση στο εξωτερικό», έτσι θα μυηθούν στη γραφή ενός συγγραφέα και θα τον αγαπήσουν". Βήμα
8 σχόλια:
Πολύ σωστά πράξατε και δεν "πετάξατε" τις εικόνες αυτές...Το αποτέλεσμα εκπέμπει γοητεία...!
Ελένη, τέτοια μαγεία που δημιουργεί ο Παπαδιαμάντης, νομίζω, δεν την καταφέρνει άλλος λογοτέχνης.
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο.Συγχαρητήρια στα δύο κορίτσια για το πολύ όμορφο βίντεο.
Πόσο σαγηνευτικά κινητοποιήσατε τις αισθήσεις της ακοής και της όρασής μας με το "μαγικό" σας βίντεο!!! Οι επιδοκιμασίες περιττεύουν
Ευχαριστούμε πολύ, Έμιλυ και Ελευθερία!
Όλα τα παιδιά δούλεψαν πολύ και μάλιστα για ένα συγγραφέα, για τον οποίο θεωρούμε "δεδομένο" ότι μπορεί να τα απομακρύνει η γλωσσική μορφή του έργου του. Και όμως, παρά το γλωσσικό "εμπόδιο", μαγεύτηκαν από το λόγο του.
Ήταν σωστές οι πληροφορίες της Ελευθερίας...
Καταπληκτικό το βίντεο! Μπράβο σας...
Με ποιο πρόγραμμα το φτιάξατε?
Το καλειδοσκόπιο φτιάχτηκε με το vuvox. www.vuvox.com
Δοκίμασε με το vuvox collage (απλή μορφή) και κυρίως με το vuvox studio (styles: vuvision, tree κ.λπ.). Έχει αρκετές επιλογές.
Αν χρειαστείς βοήθεια, πες μου.
Καλές δημιουργίες!
Ευχαριστούμε πολύ, Ηλία!
Σε ευχαριστώ. Θα το ψάξω...
Δημοσίευση σχολίου