Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά


Μια ξεχωριστή εμπνευσμένη δημιουργία από ένα μαθητή του 2ου Γυμνασίου Πρέβεζας. Η εργασία του βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο του πανελληνίου διαγωνισμού ΕΡΤ 2010.



Και η περιβαλλοντική ομάδα του Γυμνασίου Καρύστου μας θυμίζει, με το δικό της ευαίσθητο εντυπωσιακό τρόπο, να αλλάξουμε τον εαυτό μας, για να σώσουμε τον πλανήτη μας.



Μπράβο στα παιδιά που αφουγκράζονται την αγωνιώδη ανάσα της Γης μας και οραματίζονται ένα κόσμο, όπως θέλουν να τον ζήσουν.


Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί, εγώ φταίω.
Ασκητική, Νίκος Καζαντζάκης

Μες στο κενό θησαύριζα και τώρα πάλι μες στους θησαυρούς μένω κενός.
Μαρία Νεφέλη, Οδυσσέας Ελύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

**********

* LOGIN *

**********

*** Υπεύθυνη ιστοσελίδας: Σταματία Λ.Μ. Σταμάτη
H DreamTeamk δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των άλλων -πέραν των σελίδων της υπευθύνου καθηγήτριας- δικτυακών τόπων, για τoυς οποίους υπάρχει υπερσύνδεση ***

click for free hit counter
click for free hit counter