Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Της μάνας μου




Έλα ύπνε, πάρ' το
σε μετάξι επάνω βάλ' το
σιγά

Κι από μέλι γάλα
να 'ν' του ονείρου του η σκάλα
πλατιά

Βλέφαρό μου σκαλιστό
αχ! τυχερό μου
μη χαράζεις άστρο της αυγής
μη μου τρομάζεις


Τη 2η Κυριακή του Μαΐου γιορτάζει η μητέρα.
Κατ' άλλους, γιορτάζει στις 8 Μαΐου.

Για εμάς, η μητέρα γιορτάζει κάθε μέρα!

Τα λόγια είναι περιττά.
Ας μιλήσουν οι εργασίες μας που δημιουργήσαμε για τη Μάνα μας.





* ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ, Άγγελος Σικελιανός (μια παρουσίαση του ποιήματος σε σχηματική μορφή)




Χρόνια πολλά, Μαμά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

**********

* LOGIN *

**********

*** Υπεύθυνη ιστοσελίδας: Σταματία Λ.Μ. Σταμάτη
H DreamTeamk δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των άλλων -πέραν των σελίδων της υπευθύνου καθηγήτριας- δικτυακών τόπων, για τoυς οποίους υπάρχει υπερσύνδεση ***

click for free hit counter
click for free hit counter