Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Μυκηναϊκή Θρησκεία και Τέχνη, με Mindmeister




13 σχόλια:

sofia είπε...

Πώς είσαι Σταματία; Χαθήκαμε! Πώς σου φαίνεται το σχολείο σου; Ενδιαφέρον ο χάρτης. Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ έναν για εξάσκηση.

dreamteamk9 είπε...

Χαθήκαμε, Σοφία! Δε με αφήνουν οι ..επιμορφώσεις. :))
Το σχολείο μια χαρά. Με τα παιδιά πέσαμε με τα μουτράκια μας στη δουλειά.

Μέχρι τρεις χάρτες μπορείς να φτιάξεις free στο mindmeister. Καλύτερα, δοκίμασε το mindomo, μου φάνηκε πιο εύχρηστο και ευέλικτο.

sofia είπε...

Τι επιμόρφωση κάνεις εσύ; Μάλλον θα έπρεπε να επιμορφώνεις.

Ε. Στάμου είπε...

Μπράβο Σταματία! Καλά σου λέει η Σοφία. Εσύ επιμορφώνεις. Μου άρεσε πολύ το Pearltrees. Το δοκίμασα.

dreamteamk9 είπε...

Σοφία, θα το σκεφτώ. :))

Λίτσα, επιμορφώτριά μου και εσύ, και εμένα με ξετρέλανε, είναι εφφετζίδικο.
Όποια εφαρμογή μού μαθαίνει ο κύριος Ζήνδρος, αμέσως ..δοκιμάζεται. :))

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Σταμάτη τι κάνετε? Φύγατε και άδιασε όλο το σχολείο!! Δεν έχουμε καμία καθηγήτρια ή καθηγητή να μας ζητάει πληροφορίες για ποιητές και να τις παρουσιάζουμε στα netbookia μας όπως λέγατε!! :) Καλά να περνάτε στο σχολείο που είστε τώρα!!




ΜΕ ΑΓΑΠΗ Η ΑΡΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 3η ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΕΔΡΟΥ!!

dreamteamk9 είπε...

Αρετή μου, τι έκπληξη ήταν αυτή! Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια!
Μου λείπετε πολύ. Όμορφες αναμνήσεις μου χαρίσατε. Αστέρια ήσασταν και θα είστε σε οτιδήποτε αναλάβετε.
Να περνάτε καλά στο σχολείο.
Χαιρετίσματα σε όλα τα παιδιά!

Φιλιά στο ανηψάκι και τη Γεωργία μου!

Ανώνυμος είπε...

Μας είχατε πει να μπένουμε και να σχολιάζουμε που και που γι αυτό και μπήκα. Και σε μας λείπετε πολύ. Έχουμε μιλήσει μεταξύ μας άπειρες φορές για εσάς, τις εργασίες που κάναμε μαζί σας και αστέρια όπως λέτε εσείς μας κάνατε γιατί όταν μπήκαμε στο Γυμνάσιο δεν ξέραμε τίποτα ενώ τώρα Ξέρουμε τα πάντα σε σχέση με ποιητές laptop και άλλα τέτοια. Τα χερετίσματά σας θα τα δώσω αύριο στα παιδια και στη Γεωργία. Να είστε καλά. !!!ΑΡΕΤΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΜΑΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ Μ ΕΧΕΤΕ ΛΕΙΨΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΙΕΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Π ΑΡΓΩ ΝΑ ΤΙΣ ΦΕΡΩ ΛΙΓΟ ΕΙΣΑΣΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΙΛΛΟΓΟΣ



ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΙΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΕΔΡΟΥ

dreamteamk9 είπε...

Παιδιά μου, πολύ χαίρομαι που μου γράφετε εδώ! Να γράφετε να μαθαίνω τα νέα σας! Να μη χαθούμε.

Αρετή μου, να είσαι πάντα καλά. Και εγώ σας σκέφτομαι και βλέπω κάθε φορά όλα όσα κάνατε.

Γιώργο, παλικάρι μου! Με κάνεις και κλαίω τώρα. Θα σε πιέζω ..διαδικτυακά!

Έχετε και εσείς και όλα τα παιδιά την αγάπη μου! Σας εύχομαι ό,τι θέλετε να το πετύχετε.

Ανώνυμος είπε...

σασ ευχαριστουμε κυρια παρα πολυ και σας ευχομαστε το ιδιο και θα θελαμε να μας κανετε μια επισκεψη θα χαρουμε παρα πολυ ΓΙΩΡΓΟΣ

dreamteamk9 είπε...

Γιώργο, και όταν έρθετε εκδρομή στα Γιάννενα, θα χαρώ πολύ να σας δω!

Ανώνυμος είπε...

Κ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΑΡΙ ΓΙΩΡΓΟΣ

 

**********

* LOGIN *

**********

*** Υπεύθυνη ιστοσελίδας: Σταματία Λ.Μ. Σταμάτη
H DreamTeamk δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των άλλων -πέραν των σελίδων της υπευθύνου καθηγήτριας- δικτυακών τόπων, για τoυς οποίους υπάρχει υπερσύνδεση ***

click for free hit counter
click for free hit counter