Στο box θα αναρτώνται κάποιες από τις εργασίες των παιδιών στην Ιστορία.
Τους δίνονται οι εργασίες, με γενικές οδηγίες και επισημάνσεις, κυρίως, για να εξοικειωθούν με την αναζήτηση-επεξεργασία-κριτική αξιοποίηση πληροφοριών και την απόδοσή τους σε κειμενογράφο ή παρουσίαση.
Μπορεί να ενεδρεύουν πάντα οι παγίδες της αντιγραφής-επικόλλησης ατόφιων κειμένων και της έλλειψης αναφοράς στις πηγές, στις οποίες "υποκύπτουν" συνήθως, αλλά διαφαίνονται και ατόφια δείγματα του ταλέντου των παιδιών.
Η παρουσίαση παιδιών του Α1 για τα Ταυροκαθάψια είναι μεγάλου μεγέθους και δεν αναρτάται στο box. Και στο slideboom παρουσιάζει πρόβλημα. Οπότε, απολαύστε την στο wordpress. :)
Η συγκεκριμένη παρουσίαση με εντυπωσίασε, γιατί, αν και πρωτάκια, απέδωσαν όμορφα, συγκροτημένα και μελωδικά την εργασία τους.
Tαυροκαθάψια
Και η επόμενη εργασία, μια καταπληκτική παρουσίαση, που ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Ένας διάλογος ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές προσωπικότητες.
Διάλογος ανάμεσα σε ένα Μινωίτη, Μυκηναίο και Έλληνα του 2011
Τους δίνονται οι εργασίες, με γενικές οδηγίες και επισημάνσεις, κυρίως, για να εξοικειωθούν με την αναζήτηση-επεξεργασία-κριτική αξιοποίηση πληροφοριών και την απόδοσή τους σε κειμενογράφο ή παρουσίαση.
Μπορεί να ενεδρεύουν πάντα οι παγίδες της αντιγραφής-επικόλλησης ατόφιων κειμένων και της έλλειψης αναφοράς στις πηγές, στις οποίες "υποκύπτουν" συνήθως, αλλά διαφαίνονται και ατόφια δείγματα του ταλέντου των παιδιών.
Η παρουσίαση παιδιών του Α1 για τα Ταυροκαθάψια είναι μεγάλου μεγέθους και δεν αναρτάται στο box. Και στο slideboom παρουσιάζει πρόβλημα. Οπότε, απολαύστε την στο wordpress. :)
Η συγκεκριμένη παρουσίαση με εντυπωσίασε, γιατί, αν και πρωτάκια, απέδωσαν όμορφα, συγκροτημένα και μελωδικά την εργασία τους.
Tαυροκαθάψια
Και η επόμενη εργασία, μια καταπληκτική παρουσίαση, που ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Ένας διάλογος ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές προσωπικότητες.
Διάλογος ανάμεσα σε ένα Μινωίτη, Μυκηναίο και Έλληνα του 2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου